четвъртък, 20 октомври 2011 г.

Нежностъ № 42


i3D - HD
---

Работно заглавие: Есенена сладостъ

Tom Jones -Delilah (1968) *


-----------------------------------------------------------------

* Нарочно подбрах този клип, за по-автентично...По това време беше сборът на село, аз бях още ученик,а от виенското колело гърмеше тази песен...По него време при нас песните идваха със закъснетие от около година - две, с плочи, носени от моряците..Значи..1970, бил съм на 14, тъкмо съм започнал да се усещам...
--
Вчера беше много приятно след потопа. 
---------------

илюстрация - авторът
( Photoshop CS 4)

4 коментара:

  1. :) лятото на '68 . Тогава родителите ми строиха къщата, в която сега живея... При нас тавите и малките плочи идваха от децата, чиито родители работеха в чужбина. Още ме тресе, като си спомня колко пари дадох тогава (70-та година) за една тава на Grand Funk Railroad.

    А тук времето е като лято. И вчера, и днес небето е синьо, няма нито едно облаче. Вчера беше над 20 градуса...

    ОтговорИзтриване
  2. Слънцето прилича на жълтък, много е хубаво. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да, наборе.Много хубаво време беше. Аз имах един роднина моряк и бях по-добре :)

    ОтговорИзтриване
  4. Да, presly! Има една такава работа, яйца, плодородие, да има! :)

    ОтговорИзтриване