неделя, 19 юни 2011 г.

Неделен поздрав # 71 & Настроение # 100


i3D - HD
---


Не ми се пишат проповеди, по-добре чуйте  Joe  Satriani - Summer Song (Live 2006).
Странно вчера много ми хареса! Този стил го бях поизоставил нещо....


----------------------------------------------------------------


Странно нещо е лятото за мен. Банален сезон, мързелив, вчера се замислих...Юни, юли, август - най-безличните месеци в годината...а в по-широк план и в живота ми.Ярки, горещи и безлични...Като цветовете на тази банална, плажна топка, неотменен аксесоар вече половин век за мен, децата, а вече и внуците.... Помните ли "Капитан дядо Никола"- фабриката, в която ги правеха миналия век..Имаха една особена миризма, усещаше се като ги надуваш.
Поради спецификата на занаята ми -строителство, беше почти немислимо вземане на отпуск през тях...Що се касае до морето - по географско-битови причини е до задника ми, образно казано и я няма тази...сещате се, нали, характерна за тези, които са по-далеч от него.
Не, не е точно, че не ценим това което имаме, просто свикваме с него и е като част от нас...
---------------------------------

илюстрация - авторът
( Photoshop CS 4)


4 коментара:

  1. Свикваме, не съм се качвал на Витоша скоро;)

    ОтговорИзтриване
  2. Емо, с тази нова схема на дишане (с дупка на врата поради премахнат ларинкс) дето я имам и с увреденото сърце не ставам вече за такива работи...Не мога дори да плувам, ще се напълня с вода(смях)
    По-леки разходки, плаж може, но без плуване...
    Както и да е, ще се радваме и на толкова :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сатриани от онези няколко, целунати свише по пръстите. Каквото и да засвири, все е хубаво.
    Поздрав! :)

    Усещам, че лятото наистина е дошло, когато усетя аромата на липите под прозореца. И с него е идвал и проблема с отпуските почти навсякъде, където съм била. Все силен сезон, но се вмествах за по седмица.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за поздрава! :)
    А лятото ...така, потно, горещо и обилно полято с чалга от съседите :(

    ОтговорИзтриване