събота, 6 февруари 2010 г.

Бана-на (Go!)


Това няма никакво отношение към ГМО. Не одобрявам генното бъзикане на растения, хора и животни, но съм далеч от това да си представям такива аномалии.
Това е по скоро ...алегория, която според днешното ми състояние е доста весела и закачлива :)
Не обичам банани, но обичам да ги беля...Не мога да разбера защо го правя с такъв интерес .
Като ,че ли очаквам да излезе някаква играчка като от детските шоколадови яйца.
Приятно ми е и да ги държа.
Веднъж ,на гости бях взел несъзнателно един банан от фруктиерата на масата и не помня как съм го държал, но усетих жена ми да ме ръга в ребрата ,чух тихо хихикане отстрани и направих голяма грешка - избърсах го с една салфетка и го върнах във фруктиерата, като го поставих вертикално между две праскови.
..............................
колаж - авторът

Няма коментари:

Публикуване на коментар