неделя, 7 ноември 2010 г.

Неделен поздрав # 41 & Автосрез


Днес изпълнявам едно желание на Ваня да разрежа един красавец през средата и ми даде един линк към снимка на Ален Делон. На снимката обаче анфасът не е пълен и вместо да ровя из нет-а за снимки на красавци с пълен анфас, реших аз да играя красавец и в моя архив намерих доста подходяща снимка от лятото на миналата година, когато празнувахме рожден ден на внучката в една пицария.Снимката в блога,отляво е от същия ден.
Пък и знае ли човек, с тия нови проекто-закони, някой красавец ако се почувства обиден и ме осъди да му плащам, я най-добре да режа себе си да ми е мирна главата. Един чувствителен народ се е навъдил, мани, мани, добре,че ми спря говора и като шепна малко хора ми разбират (смях)
---
Започнах от нейното желание, въпреки,че е последно, защото днес(вчера) имах малко работа и нямах много време, пък и музата ми си взе почивен ден, а и настроението ми нещо не е в ред,сетих се някои стари работи, както и за покойния си ротвайлер Джак, което определи и песента за неделния поздрав...
Е, на рязаната снимка поне съм весел :)
--
Направил съм опорна мрежа за по-добро възприемане и си "скрих" косата на анфаса за да изпъкне лицето.
---
Led Zeppelin - Black Dog


-------------------------------------------------
автопортрет


5 коментара:

  1. Благодаря ти, Кръстю. Предполагах, че снимката не става, но целта на задачката е изпълнена. :) А за музата не се притеснявай, неделя е все пак. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ваня,няма пълна симетрия, нали?:)
    А за музата няма страшно, колкото остаряваме, се вдетиняваме и настроенията се менят често :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Автопортретът ти е станал супер:) Поздрави, пак хубава работа, Кръстю:)Усмивки:)))))

    ОтговорИзтриване
  4. Zvetanka , благодаря! Усмивки! То и да се мръщим, файда няма :))))

    ОтговорИзтриване
  5. Много си прав,че да се мръщим,няма файда.То ако тръгнем да обръщаме внимание н всичко,което провокира мръщене,трябва все да ходим намръщени:)Приятна вечер и с повече положителни емоции седмица,Кръстю:)

    ОтговорИзтриване