четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Настроение #45


Ами това е... Може да мине и за автопортрет с плъх...Плъхът, ако си спомняте също е от главните герои в картинките
Това е положението - наблягам на автото... Честно казано, такова внимание, каквото обръщам на себе си през последните три години не съм си обръщал откакто бях младоженец !И пак не е точно сравнението - тогава го правех с цел да се харесам на половинката, предимно...
Причините съм ги казвал, да не се повтарям ...
---
Картинката няма да я обяснявам, картинки и вицове не се обясняват!
--
Като казах виц - един стар виц за блондинки горе-долу по темата :
- Ти след полов акт пушиш ли? - запитала едната
- Не зная, не съм се поглеждала - отвърнала другата
--
Че и аз - чак като загазих яко ,реших да се погледна (смях)

И още нещо!  На вниманието на посрещачите :
От една седмица преминах на зимния график : спане от 22 до 4 часа и от 13 до 15 след обяд!
През другото време бачкам и съм в нета - двата компютъра са пред мен! И разходка, като е хубаво времето!

Поздрав:


---------------------------------------------
илюстрация - авторът


8 коментара:

  1. Ама ти спиш като бебе :) Знаеш ли, че съня от 22 до 24 часа е най-ценен. Равнява се по сила на 4 часа сън (през останалото време). Следобедния се препоръчва за дългите летни дни, когато светлината позволява да се свърши много повече работа.
    С тия автопортрети ми напомняш на Парцалев, дето пееше "Аз съм най-хубав..." ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Хубав режим :)Помага за растежа и цвета на кожата.

    ОтговорИзтриване
  3. Наблегни на разходките, в момента времето е прекрасно:) Поздрави, Кръстю:)

    ОтговорИзтриване
  4. Светла, то вече не само по спането приличам на бебе :)))
    Това е голямата ми печалба от работенето в къщи и сам да съм си шеф
    Посрещането на изгрева е голяма работа:)
    Не зная защо някои държат пиенето и секса да са атрибути на вечерта
    Няма по-хубаво от следобеден секс и сутрешна греяна ракия през зимата, или студена бира през лятото!
    --
    Е,да ако се прибираш към 18-19ч от работа , не можеш да си позволиш тия екстри
    Но пак повтарям ,голяма цена платих за този "лукс":)))

    ОтговорИзтриване
  5. Нина Симеонова, да хубав е, но виж горния ми коментар:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Zvetanka, наблягам, но когато мога да отида в градската градина и до морето:)
    Да се разхождам по нашата улица - остави, знаеш проблема ми :(

    ОтговорИзтриване
  7. Svetla, да Парцалев :"това огледало ще го хчупя, не ма показва верно!"(смях)

    ОтговорИзтриване
  8. Ами питай в моя блог, днес съм отворила тази тема (ама те е срааам). А сутрешния?

    ОтговорИзтриване