събота, 23 април 2011 г.

Настроение # 89


i3D - HD
виж под различен ъгъл спрямо монитора
---


Apocalyptica - Ruska


---------------------------------------------------------------------
PS - Извън картинката: В четвъртък бях на резонен, контролен преглед, съгласуван с пътеката и здравната каса.
- От какво се оплаквате?-зададе резонният си въпрос лекарката, мой набор. Явно забравяйки, че оплаквам, неоплаквам, трябва да си "консумирам" полагаемия преглед, защото ако не съм и настъпят впоследствие оплаквания, става сложно...
- От организацията ви. - прошепнах аз, но тя е е свикнала да работи с шептящи и ме разбра без жена ми да превежда -Почти навсякъде другаде може да се вземе предварителен час за преглед и да не вися на изтърбушеното ви канапе  в коридора с часове.
- Да, но мен също ме "организират" и освен да ви гледам в кабинета, прескачам и долу в диспансера, ето преди малко се обадиха по телефона и като свърша с тебе, слизам...Така, че е безпредметно предварителни часове...Така е, малко сме, да не мислиш, че се натискат за мястото ми?! Виж, моят стол също е изтърбушен, че и изкривен...
----
Дааа, ние ,наборите имаме едно особено, тъжно чувство за хумор....
------------------------
илюстрация - авторът
( Photoshop CS 4)

3 коментара:

  1. Така е. На последният ТЕЛК една такава наборка ме посрещна още на вратата с възгласа: Аууу, колко добре изглеждате господине!... Все едно не виждаше двете папки по една педя дебели пред нея. Сега само чакам да ми кажат, че съм оздравял напълно и започвам такъв живот!!!
    Както казваш Голям Смях, но за чужда сметка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тъй, наборе...Дето Една друга викала: Аууу пък през гащите друго изглеждаше!(смях)

    ОтговорИзтриване
  3. Кръстю, то докторите кооито остсват, май само това ще ни казват - добре сте.

    Мисля, че си направл чудесен избор за темата с Апокалиптика.

    Желая ти весели празници :)

    ОтговорИзтриване