петък, 8 април 2011 г.

iнсталация №24


i3D - HD
виж под различен ъгъл спрямо монитора
---
Работно заглавие: METAL & BANAL
--
Lugete o Veneres Cupidinesque!*
---
Честит петък с : Емил Димитров - Среднощен монолог 


----------------------------------------------------------------
* Плачете вие, Купидони и Венери! (Катул)
---
PS - Чу ли какво пее Емил?- питам жената, докато прослушвам тоя клип...
      -Ъх...какво докато още има...?Водка ли? Не я крий там в бюрото, ясен си ми отвсякъде...И после, като се върна - хайде виж колко ми е кръвното...
--
Да...няма грам романтика вече...Само на картинки... (смях)
------------------------
илюстрация - авторът
(3ds max & Photoshop.И това е играчка, но времето мина неусетно...Тук си записах някои работи :)

2 коментара:

  1. Много готина илюстрация:)А пък жена ти е загрижена за теб:)Това също е романтика-хех!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Да, загрижена е, пък и аз не съм чак толкова напращял за романтика...беше то, дето викаше баба ми- не било в млякото, а в суроватката :)
    Майтап да става, това е вече...настроение да има поне :)

    ОтговорИзтриване