вторник, 25 май 2010 г.

Дървена идилия


- - -
илюстрация - авторът (3ds max9 + Photoshop)

12 коментара:

  1. Че е дървена го разбрах, обаче идилията ми се губи нещо? :)) Дай жокер.

    ОтговорИзтриване
  2. Часовникът, клетките и всичкото дърво- хмм, да не би случайно да си забравил да сложиш кавички на идилия?! :))))Щото на мен много ми напомня на нещо ежедневно, на това в което сме се превърнали, заради проклетия битовизъм.Е, поне някои от нас. :)))

    "Изпуснати за малко от клетки, опаковки от дърво, отброяваме бавно времето до утре"- или нещо подобно. Бездушие. Ама аз съм само "бляя-бляя"..:))

    ОтговорИзтриване
  3. Идилия - то се вижда семейна идилия. Аз така го виждам. Има и доста книжки за четене...Дървото преобладава, което ми навява консерватизъм:)))
    Усмихнат ден:)))Не дървен-хе-хе

    ОтговорИзтриване
  4. Цвети, аз пък не я виждам "семейната" идилия, дори гръб са си обърнали? И си чакам жокера. :))

    ОтговорИзтриване
  5. bampi, Ирония Идиотова,Zvetanka Shahanska - Всички сте "прави", дори виждам работи ,които ми подсказвате. Не зная споменах ли преди, но аз не мога да обясня с думи това, което е изразено..Много е интересно като усещане.Правя ги и виждам ,как сами сякаш се нареждат.
    А за жокер?!- Сега виждам, че сякаш котката ви се губи,а аз "държа" на нея :)))

    ОтговорИзтриване
  6. И часовникът не е много "редовен":))

    ОтговорИзтриване
  7. Котки,котки,котки, ще взема да се алергизирам. Видях я аз, ама не се връзвам на тия провокации. :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Ама и ти мен малко по-така ме интерпретирай де, Кръстю:) Котето и пилето са единствените живи "неща" , които виждам аз:) Часовника съм си го казала в думата "време";)))То както е тръгнало, ти с тез колажи цяла психоанализа може да ни изкараш/ направиш:)))))))

    ОтговорИзтриване
  9. Не bampi, грубо казано тя има отношение към птичетата, каквото и да е. Дървеняците зяпат клетките (всеки своята):)))

    ОтговорИзтриване
  10. Не ,Идиотова, въобще нямам цел разни анализи, особено психо. Нито ги разбирам нито съм съгласен на цяло с Фройд. Не знам дали знаеш ,но той,въпреки че все на секс го избива в теориите му е бил строго моногамен :))
    С тези картинки по скоро аз така се изпразвам, че един много добър психолог може да си направи изводи, но ...трудно е за обяснение.
    Много се радвам като ги тълкувате, виждам работи които са станали от самосебие -СИ :))

    ОтговорИзтриване
  11. Ахъ, всеки сам с идилията си, дървеняците-един с книги, друг с шишенце, а котето си дебне и времето е спряяяло. :)))

    ОтговорИзтриване
  12. И освен това единият дървеняк има прашка :(

    ОтговорИзтриване