неделя, 13 февруари 2011 г.

Неделен поздрав # 54 & Настроение # 68


i3D - HD
---
ВСИЧКО ОСТРО Е ВРЕДНО...

Това настроение е синьозелено. Може да се каже и RGB с много малко R, защото го изконсумирахме предния ден и вчера (смях).
---
Тази неделя без неделна проповед...Нещо не съм в ред.Отстрани по се вижда, жена ми каза, че съм станал много заядлив, дори се опита да познае от какво (смях).
Клипът по-долу е от телевизионно шоу, което си спомням, че съм гледал! Точно тогава си купихме "Пирин"-а (телевизор). Голямо нагласяне на антената падна...
На клипа обърнете  внимание на "кораба" и на капитана....
--
Обърнете внимание и че имаше  български телевизори....Хубави, лоши, ама български...сега има хубави и лоши китайски (смях).
Другата, или по-другата седмица  ще прегледаме тая тема :"Що е производство и има ли то почва у нас".
----
А сега - приятна почивка!

Емил Димитров - Моряшко сбогом


-------------------------------------------------------------------
илюстрация - авторът
(Photoshop+ 3ds max(сферата))

9 коментара:

  1. Имаше Кръстю, и преди това е имало...

    ОтговорИзтриване
  2. Valkocompany, защо, аз съм виртуален :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Емо, сигурно и в светлото бъдеще ще има(смях)
    Просто сега моментът е исторически и не ни е до това... Сети се за Ст.Стратиев, нали?

    ОтговорИзтриване
  4. "Всичко българско и родно любя,тача и милея",но за светлото бъдеще не съм чак такъв оптимист!"Блажени са верующите" !Приятна вечер,Кръстю:)

    ОтговорИзтриване
  5. Синьо-зелено ми харесва!:)Поздрави!И лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Живко, става дума за един лаф на Ст. Стратиев :"...Унас миналото винаги е черно, настоящето историческо, а бъдещето - светло" :))))

    ОтговорИзтриване
  7. Радвам се Цвети! Лека вечер :)

    ОтговорИзтриване
  8. :))) Това май никога не се е променяло през вековете и винаги звучи актуално:)

    ОтговорИзтриване