понеделник, 21 февруари 2011 г.

iнициация # 14


и понеделнична овертюра.
---
Геометрията ще спаси света...
                            Кръстю

---
In media res *
-
Честит понеделник с нещо по темата:
Dalida - Egypt , Helwa Ya Baladi

--------------------------------------------------------------------

* В средата на нещата
-
Да, тази картинка, макар и да не е илюстрация, бе провокирана  от ставащото в средата на нещата, в част от т.нар. люлка на цивилизацията...
Медиана и медия имат общ корен...Мedia се употребява и в смисъла на среда и на посредник, носител...и на това, което всички се сещат какво е, но малко знаят какво точно значи. Нещо като Международната общност (смях)
---
Не ми се иска още от понеделник да захващам носител на какво, а и на кого са нашите медии(смях).
Напоследък, ако ми се догледат световни полит-новини пускам Еuronews, CNN, или дори канал1 на Руската телевизия...

Нашите са прекалено заети с изпълненията на родния ни шоу-полит-елит, или да нагнетяват страх и негативизъм с хорър-сцени от ежедневието на част от издивелия еРекторат(не е смях).
-
Вече започна и шоуто "Президент2011", вземете си пунканки, желателно е от онези, американските, в плик за микровълнова фурна...
Дааа, а сериозно погледнато, въпросът, както много точно отбелязва наборът, е не Кой да е, а Защо ни е...
 
------------------
илюстрация - авторът
(3ds max & Photoshop)

9 коментара:

  1. :) Брех, колко слънчево у вашата къща!

    Не искам да те демотивирам понеделнишки, но няма никакъв шанс математиката да спаси света(човешкия), щото той иска всякак да я игнорира - трудна била, неразбираема ... и безполезна. :D

    Честит понеделник!

    ОтговорИзтриване
  2. Геометрията,Gloxy ,както сам Айнщайн казва къде на шега, къде не (по памет):"Откакто в теорията на относителноста се набъркаха математиците и аз престанах да я разбирам"(смях)
    ---
    Гледам и ти си понеделнично настроена:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Наборе, ще ми подариш ли тази iнициация # 14? Искам да я сложа горе у лево на блога ми, щото ми хареса и подхожда на идеята.
    ...Преди време бях решил да ставам медиатор - търсех нови предизвикателства, както се казва... Предлагаха ми мърчандайзер, но като се представих как трябва да обяснявам точно какво работя и, че не съм преплувал на другия бряг... отказах се. За медиатор се оказа, че имам и акъл и образование, че и жизнен опит дори. Идеята бе да решаваме търговски спорове между фирми, когато има възможност да не се стига до съд и т.н., т.е. да облекчим „натоварената“ съдебна система и да подобрим междуфирмените отношения... Както се досещаш, не се захванах с тази работа. Оказа се, че фирмите си се оправят идеално и без медиатор и не стигат до съд. Имаше само свободни казуси за уреждане на спорове между съпрузи, но мама ми е казвала да не си завирам пръста, дето скърца врата и така от мен не стана медиатор... Може и да е за добро :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Разбира се, наборе, даже мислех да пиша едно съобщение, че който иска може спокойно да взема картинки и да си илюстрира каквото иска...(Не че ако не пиша не може (смях).
    Даже не искам да дават линк към мен, само да не махат подписа ми, дето е в кьошето...
    На мен ще ми е приятно, а и интересно да видя какъв текст е илюстриран с дадената картинка :)

    ОтговорИзтриване
  5. А за другото, кво да ти кажа...каквото станахме, станахме..Туй ще е то, тъй ще е тя..Може да пробваш да станеш медиум, нали знаеш, за някои работи никога не е късно... (смях)

    ОтговорИзтриване
  6. Днес си решил да се върнеш няколко хилядолетия назад във времето:)Между другото все още няма ясна концепция как и защо са построени египетските пирамиди.По отношение на изборите за президент,Кръстю,този сценарий ни е познат,но вече не ми е смешно!Хайде,по-весело и приятен ден:)

    ОтговорИзтриване
  7. За новините си прав:)Лека и усмихната вечер, Кръстю!

    ОтговорИзтриване
  8. Новото е добре забравеното старо Живко...След време някои ще се чудят защо са ни биле на нас разни работи...:)
    Аз съм весел, ядоса ме някой, тегля му една и животът продължава :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Zvetanka благодаря! Днес за втори път някой ми казва че съм прав и това, понеже много рядко се случва ме радва :)))

    ОтговорИзтриване