събота, 16 юли 2011 г.

@легория № 58


i3D - HD
---

Radiohead - Creep   


----------------------------------------------------------------

PS - Извън картинката (и това, което хората наричат приличие): 
Въпрос;-сигурни ли сте, че Азъ съм човек? 
Има снимка и имена, да. Но на всеки е ясно, че това нищо не доказва. Дори и някой да ме познава и да твърди, че имената и снимката съвпадат.
Какво ми пречи на мен ( каквото и да съм там) да "отворя" един блог на някого, когото познавам, снимките знаете вече не са проблем, а дори и да направя още един блог на някой, който вече си има, като не е задължително той да знае?! [(смях) това според човешките реакции би следвало да е смешно...а май не...Трябва да стартирам обновленията!] 

8 коментара:

  1. Всъщност има ли значение? Наистина е възможно и се прави. Сещам се за блог.бг, където практиката да се прави блог от името на друг потребител е честа практика, или пък за един съсед, който бяха изтипосали в сайт за запознанства, като жена. Не е смешно, а неприятно за потърпевшите.
    Само,че наистина намя значение. Дори и да познаваш лично някога, от значение е не самоличността му, а постъпките му. Извън нета физическата самоличност само временно отклонява вниманието ни в друга посока, но отново се връщаме към същността- постъпките.Другото е вятър и мъгла.

    ОтговорИзтриване
  2. Аха, значи както казва Мърфи, ако нещо може да се счупи, рано, или късно ще се счупи.
    Така си и мислех, едва ли ще съм първия на който му идва на ума :(
    Но пък гледната ти точка е оригинална и ми даде тема за размисъл....тези големи социални мрежи не са ли една голяма лъжа?! Не напълно, там се срещат и колеги и съученици, състуденти, но..ТАМ (смях?)

    ОтговорИзтриване
  3. Подкрепям Владимир Кабрански.
    Наборе, то човек сам себе си не познава и се самоизненадва, пък какво остава за другите...
    Физическият свят е илюзорен, а ние му добавихме и виртуалност :)

    ОтговорИзтриване
  4. Наборе, то и аз не споря, не му стига на магарето крастата викаш ...(смях)
    И може така да стане, че да не усетим (усетят, де, то нас няма да ни има) как ще подменят едното с другото..

    ОтговорИзтриване
  5. Човек си!(според мен)
    То почти всеки човек може (стига да поиска) да се представи и като много по грозни работи - най-често анонимно, или под прикритието на друг човек... и обикновено не с "добри намерения". Нямам спомен някой да се е самоопределил като Г** (за по-меко звучене ще заменя думичката с дупе), но пък колко често другите са!
    И да - със сигурност не си първия, който се сеща за такава възможност и ДА - постъпките са важни!

    ОтговорИзтриване
  6. А, определям се аз виж вБлога на Владо как си признавам :)
    Te4eto с думите наистина трябва да се внимава, но от значение е и как е казано, не само какво,дааа.
    От друга страна чувам Лао Дзъ: Красивите думи не са верни, верните думи не са красиви.
    Но май не винаги е прав, не съм решил още :)

    ОтговорИзтриване
  7. По принцип всичко може да се прави. Някои дори си правят пластични операции за да приличат на някого по една или друга причина. Социалните мрежи са средство за комуникация както телефоните, а дори си имат и предимства, като чат и видеотелефония (вече).А когато ти тежи нещо винаги можеш да илееш мъката си в блога без значение дали ще бъде прочетено.Това, че водят до пристрастяване е друга тема, но кое не води ... Според мен физическият свят си е достатъчно реален, както и текущите сметки в края на месеца.Виртуалният свят е заблуда, която бавно, но сигурно променя представите ни за живота и реалностите в него. Възможността да се прави блог, сайт и други подобни има своите положителни и и отрицателни страни погледнато от различни гледни точки. Прохладни часове до края на деня, Кръстю !

    ОтговорИзтриване