събота, 9 юли 2011 г.

iнициация # 33


i3D - HD
---

Думите понякога убиват...

snake song


----------------------------------------------------------------
...And Shankaracharya saved Amarakosha from fire...

Извън картинката, но в картината:

Всяка изречена дума не е нещо друго, а вълнова генетична програма, която променя живота ви. Това не съм го доказал още, но тъй като ги усещам тези работи и имам нюх, така да се каже, ще ви е полезно да го приемете на доверие, пък и да не доживеем доказателството, нищо не губите...Не се минавате..
Нали знаете, че средностатистическият българин най и само се страхува от две неща -  да не настине и да не се мине...
От друга страна науката ми се отдава, но аз като мъж с характер не съм я изплющял...още...Пък и нямам време от работа, картинки и мрежа...

Но и то си има логично обяснение, поради пустият, всеобхватен пазаръ, няма как да не налита на мен, щото  тук трябва да я оправят или бански старци, или млади смотаняци (лузъри), които няма как да духнат в чужбина;  там я няма мама, да им пържи яйцата...
Пък вие се усмихнете, днес е събота, уй кенд и се очаквало да е един от най-топлите дни това лято :)
------------------------

илюстрация - авторът
(3ds max & Photoshop)

2 коментара:

  1. Ех, минали са времената, когато науката се е правила на чаша питие в къщи, въпреки че част от експериментите за дипломната ми работа, бяха проведени в кофички от кисело мляко. Тогава ги събирахме за катедрата, но днес предпочитам съдържанието им.
    Лека и усмихната събота!

    ОтговорИзтриване
  2. Що Владо, те, гениалните хрумвания по статистика са идвали на най- неочаквани места, а в лабораториите се изглаждат нещата експериментално...
    Иначе - веселието му е майката!
    Понякога има и лоши думи и трябва да се пазим :)))

    ОтговорИзтриване