сряда, 17 март 2010 г.

Настроение # 6 ( Уиски )


Предпочитам хубавата, отлежала гроздова и червеното вино, но всяка напитка си има своя чар...
Не съм от големите познавачи, а и не искам да правя реклама ,но определено шотландското го предпочитам. То и английския хумор са двете неща от него край на света, които ме впечатляват и харесват.
Освен вкус и аромат, уискито има и много интересен цвят и при поставяне на бучки лед и игра на светлината , виждам интересни работи ,особенно с напредване на количесвото...

.................................................
илюстрация - авторът

9 коментара:

  1. Наборе, ще да ме извиниш, но аз ли съм кьорав, щото около тази замръзнала водА, нищо друго не виждам! Пий си я!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Как ще видиш като не си пил нещо сериозно ?!
    Нали знаеш какво казал един? :"Накои пият от радост, други от мъка, а аз от сутринта".
    ................
    Времето е в нас и ние сме във времето, наборе, така,че рано, късно са относителни понятия...особено сега като си бачкам в къщи:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Не намирам връзка между астрономическото или климатическото време с ракиепитието.
    Никога не е рано или късно.
    Винаги е навреме :)))

    И аз нещо се опитвам да правя, но не остава време от архивиране, деархивиране и просто предпазване от токови удари...

    ОтговорИзтриване
  4. Е тук, не съм познавач. Донякъде защото, като химик зная,че всички питиета са едни и също. Разликата е в градуса, оцветителите и ароматизаторите. И дали са естествени или натурални:)

    ОтговорИзтриване
  5. Прав си Владо, все за алкохохол става дума...
    То ако погледнем още по-широко и напоително (примерно след петата ракия)така ще обобщим и за жените :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Интересно е, но...нека тия много бучки лед си останат в колажа. На живо предпочитам други пропорции:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Да,Алиса, на колажа всякак може, а на живо майтап не става :))

    ОтговорИзтриване