неделя, 16 януари 2011 г.

Неделен поздрав # 50 & Настроение #56

Малко пояснение : Картинката е от снощи, сутрин обикновенно не ми е до картинки, зает съм основно с анатомията и физиологията си, но първата ми работа като се събудя е да включа компютъра и докато "загрява" отивам да пусна една вода! Не мога да разбера тая лигавня - закуска в леглото! Като се събудя,първата ми работа е да изкарвам, а не да вкарвам каквото и да е в себе си, така, че има голяма опасност, ако някой реши да ме уважи по такъв начин да му нахлюпя оная масичка, с късите крачета, дето съм виждал по филмите на главата (смях)
Боже, какви глупости сутрин рано, но дано съм ви поразсмял малко картинката е доста тъмна, неделя е все пак, нищо, че е зима, 9 градуса показва термометърът на компютъра, след малко ще нахлузя шубата върху пижамата и ще изкарам кучката навън, да си види и тя работата, друго нещо си е дворчето!
----
Поздрав : Chattanooga Choo Choo - Глен Милър с оркестъра си*


-----------------------------------------------------


* Идеята ми дойде от вчерашният въпрос на Блага. Ако ви е интересно за RCA Victor и от къде идва изразът "куче марка", както и за стари грамофони вижте ТУК.
Неделя и имате време за по-дълги кафета:)

8 коментара:

  1. Закуска в леглото?Защо не?!Това е аристократична традиция,която все още някъде спазват!Я си представи как някоя красива млада домашна помощница,рано сутрин ти поднесе въпросната масичка...Ще махнеш ли с ръка пренебрежително?Пък после вади каквото има да се вади:)Нямам нищо против такова събуждане:)А "куче марка" е най-популярна във Виетнам по обясними причини:)

    ОтговорИзтриване
  2. Живко, не, ще прескоча това за помощницата :))))
    Както и да е , ще импровизирам нещо, но това , за куче марка във Виетнам ме развесели яко, наистина като бяха тук виетнамците улични кучета почти не се срещаха:(

    ОтговорИзтриване
  3. Приятна вечер! Не бих отказала закуска, по-точно - кафе в леглото!

    ОтговорИзтриване
  4. Една вечер гледах по една от телевизиите за храната на различните народи.Прескачам подробностите,защото все пак трябва да вечеряш,та въпросните кучета се предлагаха свободно на пазара(във Виетнам),дори с карантиите и всичко останало:(Варвари!

    ОтговорИзтриване
  5. Zvetanka, приятна вечер!
    Може би тая сутрин много ми се пикаеше, за това бях така пристрастен :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Живко, то изроди всякакви, чел съм че някои налитали и на маймуни, май и за това имаше филм :(

    ОтговорИзтриване
  7. Образно казано,човека е най-всеядното същество на планетата!Обобщавайки видяното и всичко,което съм чел за хранителните навици на народите излиза,че буквално всичко става за ядене,ако се преодолее бариерата в главата!Италианците обичат жаби,виетнамците кучета,по бреговете на Амазонка си падат по анаконди,други ядат тарантули и т.н.Направи пост по тази тема:)Рядко пишеш,но когато имаш желание за текст,винаги се получава интересно четиво:)Приятна вечер,Кръстю,че прекалих по тази тема:)

    ОтговорИзтриване
  8. Ами, защо да си прекалил, то темата тема отваря - май и за секс почти всичко става (смях)

    ОтговорИзтриване