събота, 29 януари 2011 г.

iнициация # 9


 i3D - HD
---
Геометрията е поезия!
Мисля,че сте склонни да го приемете. Това е едно от тия твърдения, които не са с еднаква сила в двете посоки...
Ако се каже: Поезията е геометрия, няма да се приеме по същия начин, нали?
Кой го е казал ли? Ами аз! Много лошо нещо е интернетът и по-точно Гугълът му! Кажеш нещо, някой го вкара в търсачката и какво излиза?!  Друг го бил казал преди 100, 500, 1000 или 2000 години! Ако не точно като тебе, то почти и с други думи...
Имаше преди много години, още в късния соц един филм, мисля "Илюзия "се казваше... Действието се развиваше на село в следосвобожденските години. Там един ходеше с една връв и мереше нещо по колелата на каруците. Веднъж влезе в кръчмата и каза:"Знаете ли, че спицата на колелото на каруците се налага точно шест пъти и кусур на обиколката му? И то на всички колела, даже на каруците от други села!"
Е, като нямало интернет тогава, пък и село, както се казва:"Никой не е пророк на село"... Още по-малко пък откривател! Всички го изгледаха с разбиране и съжаление (смях)
Защо го казвам това ли? И аз не знам... Може би защото през последните 54 години по нашенско  съм срещал лично много такива откриватели... Даже и аз съм от тях, а сигурно има и между вас...
---
Ето и най-мини миниатюрата от Достопаметни сказания:

Веднъж авва Иоан седял в скита. Братята го наобиколили и го разпитвали за своите помисли.
Като видял това, един от старците, победен от завистта, му рекъл: "Иоане! Ти си подобен на блудница, която украсява себе си и умножава броя на любовниците си." Свети Иоан го прегърнал и му рекъл: "Истина казваш, отче мой."
---
 Вариант Б - Събота, късен следобед


------------------------------------------------------------------------
илюстрация - авторът
(3ds max & Photoshop)

10 коментара:

  1. Ще се пазарува или развеселява....зависи от партньора.Каквото пожелае.

    ОтговорИзтриване
  2. Добро утро,pipi, днес съм много бодър, веднага разбрах, че най те е впечатлил клипа на песента(смях)

    ОтговорИзтриване
  3. Нали знаеш какво казват за топлата вода, Кръстю - всеки си открива изворите сам, когато се заеме да ги потърси - няма гаранция, че друг преди него вече не ги е открил, но пък температурните разлики са друго нещо ;))
    Аз например преди известно време разработих един сюжет, и възнамерявах да го издам. В някакъв момент ми попада книга на Дийн Кунц, в която се зачитам по липса на други алтернативи към въпросния момент, и изпадам в потрес, че идеята едно към едно вече е хрумнала и на него. Логично е да предположиш, че я зарязах на мига - в противен случай не ми мърдаше обвинение в плагиатство :)

    ОтговорИзтриване
  4. Поздрави за илюстрацията и много приятен ден, Кръстю!

    ОтговорИзтриване
  5. :) Кръстю, нищо ново под слънцето. Все някой открива нещо...на 2-3 хил.години ;) аз също.

    ОтговорИзтриване
  6. Да,Хриси разбрала си, по -точно си усетила трагикомедията, цялата нелепост и същност на ситуацията за дадения индивид (смях)
    Има работи, които трябва да се изживеят, не подлежат на обяснение :(

    ОтговорИзтриване
  7. Zvetanka, благодаря, този път е по- светло и оптимистично, нали?:)

    ОтговорИзтриване
  8. Върна ме 10 - 15г. назад, бях я позабравил тази :D
    Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  9. Да Емо :)
    Чиповете смениха транзисторите, те лампите, но силицият не е нов, открай време е под слънцето :)

    ОтговорИзтриване
  10. Да,Кръстю,геометрията е поезия,особенно когато се твори с любов,а ти си творец и то можещ!Приятна съботна вечер:)

    ОтговорИзтриване