неделя, 23 януари 2011 г.

Неделен поздрав # 51& Настроение #57


i3D - HD
---
Това синьо, синьо зелено и вода  ми се набълбукаха в главата, тези дни. То и времето е такова, а работата, която ми падна е отвратителна - перестройки, тъпотии, обръщаме нещо старо на ново, по -точно с ново предназначение, глупости отвсякъде, но то общо взето това е в момента...
Превключвам на картинки за кеф - редакторът на материали на 3ds max e много хитра играчка, не усещам как минава времето :)
Макар, че да ползваш такава яка програма, предназначена за 3d-анимирани сцени, тоест анимационни филмчета и игри за да правиш водни и най-различни капки и пр . елементарни  редактируеми мешове, както професионално се наричат, на база основни геометрични тела е все едно да стреляш по врабчета с топ, както се бе изразил някой за ползването на СРС-та за...... разни работи (На това ще му отделим внимание по-късно, другата седмица)
По повод забавлението: Имаше една сценка в кукленото шоу на жабока Кермит :  кучето- хирург оперира и си тананика, а Пиги, медицинска сестра в случая, казва :
-Докторе, пациентът според уредите е мъртъв от два часа, а вие продължавате да оперирате!
-Така ли?! Колко неусетно минава времето като се забавляваш!- отвъща хирургът (смях, черен, английски хумор).
--
Като стана дума за време, пак се сетих за Ония филм и песента от него. Мисля, че и преди съм я пускал, но то времето е такова, че пак опряхме до нея...
Този път се впечатлих от репликите на края на клипа...
За примиренческата философия. Интересно ми е какво мислите по въпроса :)
---
Чуйте:   Георги Минчев - Няма нищо по-хубаво от лошото време....


-----------------------------------------------------------
илюстрация - авторът
(3ds max +  Photoshop)

8 коментара:

  1. Какво от това че се преустройва.Всяка работа трябва да бъде свършена по най-добрия начин .Освен това не обичам тъгата ,и лошото време.В днешния ден , когато съм с най-желаното до себе си , съм много по-щастлива и настроението ми е къде по-хубаво.

    ОтговорИзтриване
  2. Песента е супер;), ако адаша Боев можеше да я чуе, сигурно щеше да я хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, тарикатът -разузнавач, както пише в рецензиите:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина "черен" хумор,Кръстю!По принцип казват,че всяка професия трябва да се приема с любов!Какво ли чувство влагат патоанатомите вършейки рутинните си задължения?!

    ОтговорИзтриване
  5. Не знам, Живко:(
    Обаче хуморът си е хумор, има място за всякакъв
    Проблемът е точно в мястото и времето, нали?!
    Е, има и работи, при които изобщо не е уместен, но както бяхме стигнали миналата година до извод- хуморът е деликатна работа:)
    Забелязал съм, че както имаме различен праг на болка, така имаме и различен праг на хумор :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Аз нямам чувство за хумор,Кръстю и всеки който ме познава определено се съобразява с това!Също не обичам да си правя "ташак" с хората,но виж,всеотдаен съм към приятелите си,а от тях искам само уважение,нищо повече!Моят праг на болка е само,когато се "прецакам" сам,а то е когато повярвам прекалено много на някого и той се изплюе на доверието ми към него!Приятна вечер:)Ще си сложа тази картинка като фон на телефона :)Много ми хареса:)

    ОтговорИзтриване
  7. Живко, за това, а и не само за мен живият контакт с хората е незаменим!
    Видя ли някого, на втората минута знам горе-долу какъв тип е, а и на какви теми може да говорим :)
    Някои казват - ще ти пратя снимка - Не!Очичките, живото не може да се изпрати, ако и да е по скайпа!
    А за картинката - кой-знае защо и на мен ми мина през ума, че става за такава работа :)

    ОтговорИзтриване