вторник, 4 януари 2011 г.

Алегория № 8


Тази мания да организираме всичко! Сещате се за много трагикомични случаи сигурно...
Органайзер - каква тъпа дума, орган, органичен, организъм, организация, оргия - това последното - грешка, или не?!
--
Преди Коледа споменах, че краят на годината е време за равносметка... Не е точен изразът, равно-сметка... Сметка на какво, че и равно - сигурно се има предвид баланс - приходи-разходи, или дал Кольо, взел Кольо... Вятър работа...
Думите не са най-подходящото изразно средство при чувствата, въпреки, че вършат работа при обмен на информация, или при прикриването и (смях).
Даже се сещам една мъдрост: "Глупаците ползват думите да изразят мислите си, а умният - да ги скрие"- забравих на кого е, Анонимен, сещаш ли се? :)
---
Както и да е - отново Наздраве, да не започваме с много мислене в началото, че така ще ни върви цяла година :)
---
The Rolling Stones  - Tell Me 

 
-----------------------------------------------------------
PS - Намерих го в едно чекмедже, като търсих нещо друго - често ми се случва... Сигурно има и други из къщи. Стар и чисто нов - неизползван...
Едно време бяха резонният ,ведомствен, Новогодишен подарък! Сега почти никой не ги ползва, но не са за изхвърляне! При липса на ток и батерии, виртуалът отива в канала (има и рима).
--------------------- 
илюстрация - авторът

16 коментара:

  1. Ами с годините нещата относно организацията си идват на място.Дали заради по-малкото задачи, или просто защото отсяваме важните и не е нужно да ги записваме някъде, но при мен е така.Когато почнах работа носех голям тефтер с много задачи, от които повечето прехвърлях от ден за ден. След това минах на малко тефтерче и задачите намаляха, а накрая на малки листчета, които заминават вечерта в кошчето.Хем свършвам повече, хем имам и повече свободно време:)

    ОтговорИзтриване
  2. Същото беше и при мен, Владо :)
    Даже като бях шеф, имах диктофон - гевезелък, като свикнеш обаче е много удобно, НО- пак си енергозависим:)))

    ОтговорИзтриване
  3. А на мен защо не ми се получава, не знам.
    Сигурно съм твърде млада още, м? :D

    ОтговорИзтриване
  4. Каквото дойде, това е;) За много години, Кръстю!:)

    ОтговорИзтриване
  5. За много години! Здраве и късмет!
    Допада ми идеята за алегорията и цветовете много ми харесват.
    PS. Ползвам тефтер, като наблягам на артистичната страна на нещата, различни цветове, графи, шаренийка :)

    ОтговорИзтриване
  6. Gloxy-Floxy , освен, че си млада, си и жена в добрия смисълна думата!
    (много съм духов днес, нали? :))))

    ОтговорИзтриване
  7. За много години Иди!
    То като дойде и не пита, само мълчи и гледа :)))

    ОтговорИзтриване
  8. :D Аха, ама не дръж вентилатора на много силна степен, да не простина все пак! :D

    ОтговорИзтриване
  9. За много години Milena , здраве най-вече и каквото си пожелаеш :)
    За теб така и предполагах, нищо чудно и да е самоделен, а сигурно имаш идеи и как да си направиш химикалка:)

    ОтговорИзтриване
  10. Gloxy, няма страшно! Той е с батерии :)))

    ОтговорИзтриване
  11. Това за нелепостта на израза "равносметка" наскоро го бримчиха и моите сивички. Изобщо, това хората без дефиниции и рамки не можем. А какво ще кажеш за "лицемерие?" Как се мери лице, м? :D
    Органайзерът е изкелиферчена чуждица, понеже като чуе "организатор", човек може да се присети за фантомната фигура на сновящия във ватенка наблюдаващ производството от времето на соц-а.
    За много години и организирано време, Кръстю! :))

    ОтговорИзтриване
  12. Подсети ме за комсомолският организатор, седящ на брега на реката, махащ с ръце по посока на течението, викащ организационно: „Течѝ! Течѝ!“...

    ОтговорИзтриване
  13. Всичко около мен е в листчета, това ми е организацията:)))Приятен ден, Кръстю!

    ОтговорИзтриване
  14. Хриси -да! Всеки се замисля рано, или късно:)
    Това е също от тия етикет-мантри :)
    За много радостни години!

    ОтговорИзтриване
  15. Така е наборе, спомняш ли си една епиграма на Турхан Расиев:
    Въртя се!- казал слънчогледът
    и направлявам слънцето къде да свети
    (смях)

    ОтговорИзтриване
  16. Zvetanka , дане са с магнитчета на хладилника?+:)
    Лек остатък от деня и хубави снимки!:)

    ОтговорИзтриване