неделя, 30 януари 2011 г.

Неделен поздрав # 52


Тази неделя реших да ви поздравя с нещо хем ново, хем весело, а и актуално относно мен!
Да разнообразя малко репертоара, стига евъргрийни от 60-те, Пърпъл и разни нашенски от средния и късния соц със съмнителна художествена стойност, като например предните две...
Спрях се на тая по две причини - весела, жизнерадостна, като че ли писана точно за мен, и второ не е чалга, или рап, знам, че тези два стила не са много на почит в Блогово... И още нещо: За мен е от ония натрапващи се мелодии и текст, коитоги чувам дълго след като са свършили.
Дъртака, дъртака! - ето и сега... така, така (смях)
--
Кашкавалът(без реклама!) премина успешно теста! И аз като министъра, тествам с кучката :)
Ако се чудите защо картинката е в такъв стил - просто исках да е в тон с песента, а и клипа като цяло:)
Ще се радвам, ако съм успял! Както и да е, весела неделя , понеже съм слаб в поетичния изказ, ще ползвам една метафора от песен на "Ъпсурт", Бай Х.., с кoято ще ви поздравая друг път- Сърце широко, като гъс на гей!
---
Песента е (по) специален поздрав за всички от набор 58 нагоре, пардон, надолу (смях)

Деян Неделчев - Дъртака


--------------------------------------------------------------
илюстрация - дъртакът
снимка - дъртата му джофра с шибания ай фон

14 коментара:

  1. Понеже ще чакам още няколко години, докато поздрава стене и за мен, се загледах в картинката.Провел си теста неправилно. Първо май не беше кашкавал, а наденица, въпреки че резултата сигурно щеше да е същия. Второто теста не е с кучето на министъра:).Забелязал съм,че животните приемат част от темперамента и поведението на собствениците и в този смисъл не бих искал да се срещам с министерското куче.
    Спомням си и една случка от детството. Баба ми си взе котенце на месец -два, което не искаше дори мляко. Разсипваше нарочно паничката, защото го бяха свикнали на специални готвени супички. След две-три седмици, котето ядеше каквото му сложат и понеже баба ми обичашепостното, съм го виждал да нагъва и постно варено зеле.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, нашето нагъва и спагети :)))
    За котките, Владо не съм сигурен, но кучетата -да!
    Веднъж признали те за "водач на глутницата", копират поведение :)
    Разсмя ме, че не искаш да се срещаш с министерско куче
    Впрочем, теста е точен - в крайна сметка яде и ония с растителните мазнини, но на истинския се радва истински Ами, пак като нас (смях)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря наборе! Отдавна нещо не ме е будило толкова ефективно сутрин :)))
    А за кучетата, кашкавалите и министрите... Добрата ти е кучката. Балансирана, както казва Сизар Миолан. Моя щеше вече да ми е налапал ръката до над часовника...
    Виж, кромид - дори на такива хубави търкалета, не ще!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз благодаря, наборе!
    Нали ти казвам, че исках да натаманя картитката в общия тон - на песен и клип (смях)

    ОтговорИзтриване
  5. Кръстьо, много усилия ще ти коства да го докараш колажа като песента... то това е повече от чалга. :)))

    ОтговорИзтриване
  6. presly , да, радвам се, усетила си тънко поднесената ми(доколкото мога де) дебела ирония в текста :(

    ОтговорИзтриване
  7. presly, сега пък ми стана и весело : значи си я чула и видяла до края :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Ако пробваш с луканка "Стара планина" дали щеше да се хареса на кучето?Само хората могат да се хранят с боклуците,които ни предлагат!Интересно,министър Дянков с какво храни кучето си,ако го има,разбира се!Може би с пица?!Или го прави тайно,защото в условия на криза и хиляди гладуващи това е антинародно...Приятна вечер,Кръстю:)А кучето изглежда щастливо:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Приятна вечер! Значи тестваш с кучето! Горкото:)

    ОтговорИзтриване
  10. Живко, кучето не самоизглежда, то е щастливо :)
    За разлика от нас, те ги умеят тези работи, пък и със стопани като мен и джофрата (смях)

    ОтговорИзтриване
  11. Zvetanka, така е, ТЕ тестват с нас, ние с кучетата, по веригата (смях) Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Кръстю, песента е като един вечен виц. Никога не е късно да станеш за резил, но този не спира да го прави. :)

    ОтговорИзтриване
  13. Точка, чу ли го как пее Nesun dorma,смях
    Той не е виновен, има сцена, а и публика!:))

    ОтговорИзтриване
  14. Точка, той не е виновен, има си сцена и публика :)

    ОтговорИзтриване