събота, 2 януари 2010 г.

Не пей ми се, не смей ми се....


...Не познахте, няма да блея.:) Има достатъчно хора, дето само това правят ...и им е основната изразна форма ,дето се вика... И снимката е от Шанхай,спокойно, накрая ще стигнем и до там...
............................................
Не мога да формулирам нищо свястно. Всичко ми се струва някак гнусно, смешно, плашещо, безнадеждно , тъпо ...Започвам и спирам. Струва ми се, че трябва да се върнем и вгледаме в основата .И не само вгледаме.. За една сграда основите са много важно нещо. Дори почвата под основите... Много постройки заминават поради липса на геоложко проучване на терена, или некачествен ,или неточен геоложки доклад.
Май при нашата сграда (ако приемем държавата за сграда, мисля че е доста подходящо) не определихме добре каква е реакцията на почвата.
Когато постройката пропада е смешен спора каква да е мазилката или плочките в банята.
Май, трябва да се върнем на основите, ако не и на чертожните дъски....На компютрите, по-точно. То сега кой проектира на ръка.
----------------------------------------
За сметка на това ,ставам по-активен в коментарите към чужди постове по темата...
Може би ми е трудно и ядно да започна сам....Не мога да реша от къде да започна....След 20 години ми се струва ,че пак трябва от начало...Да, да ,знам ,че е невъзможно..Пуснахме духа от бутилката ...и сега той се мъчи да ни напъха в нея, вместо да ни изпълнява желанията.
Смешно и тъжно, нали?!
-----------------------------------------
"Красотата ще спаси света"- казал Достоевски....А кой ще спаси красотата ?!

""""""""""""""""""""
Послепис : Снимката я взех от тук. Статийката (репортажът) е три изречения...има още снимки. Моля ви , обърнете внимание на коментарите :)))) .Вероятно някои от вас ще се сетят за вчерашният ми запис ...за БГ варианта на Андерсеновата приказка :) Защо ли?! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар