събота, 9 януари 2010 г.

Живот - каруца ...


Често като се събудя ....Аз по дългогодишен навик ставам рано, защото естеството на работата ми е било такова...Знаете ли, най-после ,от пет години насам ми се сбъдна една голяма мечта ...Те всщност бяха две ...Да нямам часовник на ръката си и началник на главата си..Сега нося часовник, защото се влюбвам в джунджуриите си и трудно се разделям с тях, който обаче почти не поглеждам, началник ,обаче нямам, както и работно време и работни дни даже...Както съм споменавал ,мисля в другия блог ,занимавам се с проектиране ..Работата е на компютър естествено, по всяко време мога да контактувам с клиента и останалите колеги, абе, мисля, че ви е ясно - работа, за която не е необходимо работно място...Нямате си представа какъв кеф е, да не ти се налага пътуване до работа и на работа да не ти се налага да гледаш махмурлия колеги, и криви колежки, които меко казано не са прекарали добре нощта....
---------------------------------
Та да се върна на първото изречение : ЧЕСТО КАТО СЕ СЪБУДЯ включвам лаптопа , правя кафе (вече не пуша) прозявам се и в главата ми мислите се въртят като топките от тотото ..ето, преди два месеца ...събудих се, освен лаптопа включих и телевизора...Някакъв стар филм, каруца трака по селски път...Като куче в каруца....Псува като каруцар...ЗАДРУГАДЖИЯ ...интересна дума...,нали .Мисля, че някои от четящите се сетиха за какво става дума ...За онова време, когато каруцата още беше транспортно средство и бе собственост не само на цигани....Бях много малък..но помня...
След това се сетих за анекдота за Вуте ,ето, тоя .
------------------
Погледнах към лаптопа и видях ,че точката, вградена камера също ме гледа...Щракнах си една снимка (с ниско качество, разбира се..)...По телевизора каруцата тракаше ...отминаваше , а на мен ми се стори, че бе минала през мене, или покрай мене ...Написах в търсачката "каруца", - изображения , копирах тая , дето е на фотографиката ..
След това набутах двете снимки във "Фотошопа" и започнах да си играя...Спомен...избледнява,избледнява,избледнява. Като отминаваща покрай мене, или през мене..."
Така се получи тази техника...Запазих този нескопосан портрет ,прекарах през филтри и пр.. и нарекох серията с него + бяло+ ....
------------------
А животът -каруца - каруцата..... с четири колела, конят с четири крака, каруцарят - "-Диииий!!!", понякга псува, конят опъва шия, пръхти, понякога пърди, каруцарят и той...И тази чудна мелодия, тропот от четири подковани крака , дъх на конска пот, прясно сено, лайка и...и песента на четирите колелета по неравния път... през мен , покрай, мен...
.............................
Живот ...ТОЗИ живот....
Какво беше това, ....парчета, мисли, спомени...

фотографика - авторът

4 коментара:

  1. Просто още едно събуждане.В него има всичко: Живот, спомени, мисли, тъга и радост, надежда и реалност.

    ОтговорИзтриване
  2. Да. Нещо като оная опция -"облак" за етикетите :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Утрините са най-хубавото време. Не облак, а букет:).

    ОтговорИзтриване